Lauritz og Gaugauin fupper snyder fjernsalg internetauktioner hadeside forside - Historie nr 1 - Historie nr 2 - Historie nr 3 - Historie nr 4 - Historie nr 5 - Historie nr 6

En sandfærdig historie fra det virkelige internetauktionsliv hos Lauritz og Gauguin


X købte et lot med musselmalet service for kr. 3125.- incl salær.
X betalte varen før denne blev udleveret
X bemærker ved udleveringen, at ca 80 % af delene er med hak, afslag og hårrevner
X "brokker" sig straks til Lauritz.coms personale for en forklaring.
Lauritz.coms personale undersøger på stedet påstanden om skaderne
Personalet konstaterer samme fejl som X
Personalet oplyser X om, at skaderne er oplyst under beskrivelsen.
Sammen læser X og personalet nu beskrivelsen igennem: det eneste i beskrivelsen, der fortæller noget
om en evt forringelse af porcelænet, er, at hovedparten af porcelænet er II. sortering
Det ukyndige personale forklarer X, at II. sortering er lig hak og afslag og lign.
X mener, at II. sortering intet har med hak og afslag at gøre
Personalet fortæller nu X, at han skal ikke fortælle dem noget !!!
X insisterede nu på, at Lauritz.com skal tage porcelænet retur...men de nægter.
X nægter at tage porcelænet med sig, og forlader stedet
Laurtiz.com sælger efterfølgende porcelænet med ny beskrivelse (hak og afslag istedet for II. sortering).
Denne handel kostede X ca. kr. 2000.-

Ovenstående historie belyser igen et af Lauritz.coms fup/fidus numre.

Webdane opfordrer folk til ikke at betale, før de har set varen.
Hvis du ikke betaler varen med det samme, kræver firmaerne et opbevaringsgebyr.
Dette opbevaringsgebyr er intet værd/gyldigt, hvis du fortryder dit køb.
fordi du skal ikke betale opbevaring for noget, du ikke har købt

Se varen før du betaler...hvergang !

Ovenstående historie er en af mange, som beviser Lauritz.com's fup/fidus numre overfor deres kunder.

Fortryd dit køb hos Lauritz.com eller Gauguin.dk