forside - Historie nr 1 - Historie nr 2 - Historie nr 3 - Historie nr 4 - Historie nr 5 - Historie nr 6

En sandfærdig historie fra det virkelige internetauktionsliv hos Lauritz.com



Sverige også træt af Lauritz.com.

Webdane.dk modtager nu også historier fra vort broderland Sverige
Læs bare her !

X arbejder som IT ansvarlige på en større virksomhed i Sverige. X er ligesom flere andre på virksomheden tilmeldt Lauritz.com. En dag finder X ud af, at Lauritz.com har tilsendt en e-mail til en kollega hvori det oplyses at X har en ubetalt regning hos Lauritz.com Derfor er virksomhedens internetforbindelse blevet blokeret/filteret af Lauritz.com. D.v.s. at ingen på hele virksomheden kan byde/købe på Lauritz.com.
Hvem der via virksomhedens internetforbindelse anonymt har indkøbt et eller andet hos Lauritz.com er fuldstændigt ligegyldigt idet vedkommende altid vil kunne returnere varen der helt sikkert ville være fidusbeskrevet, som hovedparten af varene på Lauritz.com er. Flemming H Poulsen ( flemming@lauritz.com ) truer nu X med alt mellem himmel og jord. Reklamefidusen Mette Rode (mette@lauritz.com) leger rodeo med X ved at love X alle mulige løsninger, men intet sker. Resultatet blev at Lauritz.com (Læs : Flemming H Poulsen.) opgav at få X til at betaler for noget han ikke havde købt.
Det tog denne fattesvage Flemming H Poulsen ca tre uge at indse at fidussen med at få en eller anden til at betale for noget vedkommende ikke havde købt ikke holdt...hvor dum kan man være ???
Ovenstående historie beviser at Lauritz.com rundsender oplysninger** der ikke er sande og at Lauritz.com prøver at få uskyldige til at betale noget de ikke har købt, og at hænge ansvaret for deres elendige IT system op på tilfældige mennesker. Ovenstående historie fortæller også at når man brokker sig, så trækker Lauritz.coms personale deres æggeformede hoveder til sig, og opgiver deres fiduskrav og trusler.
Webdane venter spændt på den første historie fra Norge.....der går sikkert ikke mange dage.


Oplysninger** : Lauritz.com har i dette tilfælde rundsendt/videresendt meget fortrolige og personlige oplysninger til en uvedkommende.
En klar overtrædelse af den Danske og Svenske lovgivning.
Svensk klageinstans
Webdane lader det være op til brugerne at oplyse deres rigtig ID når de køber hos Lauritz.com.

Webdane opfordrer folk til ikke at betale, før de har set varen.
Hvis du ikke betaler varen med det samme, kræver firmaerne et opbevaringsgebyr.
Dette opbevaringsgebyr er intet værd/gyldigt, hvis du fortryder dit køb.
fordi du skal ikke betale opbevaring for noget, du ikke har købt

Se varen før du betaler...hver gang !

Ovenstående historie er en af mange, som beviser Lauritz.com's fup/fidus numre overfor deres kunder.